Bli bedre til å dele kunnskapen din!

21 Nov

Mye forskning og fagkunnskap forblir interne hemmeligheter. Det ønsker forskningskommunikator Audun Farbrot å gjøre noe med. Ved hjelp av varierte eksempler og konkrete råd, viser han i boka «Forskningsformidling» at det er både mulig, meningsfullt og morsomt å gjøre forskning og fagkunnskap tilgjengelig for flere. Her er det idéer å hente for alle som kommuniserer, uavhengig av fagfelt og erfaring.

Jeg har anmeldt boka for Fysioterapeuten.

Bokanmeldelse 3

Les hele anmeldelsen her

 

 

Én kommentar to “Bli bedre til å dele kunnskapen din!”

  1. Berit Rusten 22. november 2013 kl. 13:54 #

    Flott. Skal sjekke ut brukanvisningen du forteller om etterhvert. Foreløpig skreller og skriver jeg og det er materialet som tar meg. Men jeg er på eller rettere i psykose. Heldigvis er jeg inne i en rolig periode, frem til neste uke.

Legg igjen en kommentar

